24, March 2015

Kippykip

Get out of my kitchen you flying ass
God King
#1
Been a while
But I was meant to post this a couple days ago.
*Couple things on the main page removed (such as clock, calender, random member)
This way it loads faster as you gotta admit, those were pretty useless
 

NecroWolf

Active Lad
Member
#2
I've kept them on mine but when you have 75Mb internet you are faster than most sites can upload to you anyways. Hmm, should I upgrade to the 400Mb? Nah!
 

Kippykip

Get out of my kitchen you flying ass
God King
#3
I did it because it wasn't really necessary and if say, you have crap internet then it will take a while to load. (like my friends house)
Also somebody on youtube told me I should get rid of the stuff so yeah
 

NecroWolf

Active Lad
Member
#4
The absolute slowest internet you can get here is like 50Mb, that's the cheap stuff. Of course other places or cell phones yeah very slow.
 

Kippykip

Get out of my kitchen you flying ass
God King
#5
Lucky...
In Australia, we get like 500kbps-1.2mbps when we actually download something but 10mbps on speedtest, and this is expensive internet!
 

NecroWolf

Active Lad
Member
#6
Wow, that's terrible. That's about what I had back in 2000 as a beta tester for the cable company. Only a few of us were on it at the time, then it was released to everyone later on. I hope my forum doesn't take forever to load on that.
 

Kippykip

Get out of my kitchen you flying ass
God King
#7
NecroWolf said:
Wow, that's terrible. That's about what I had back in 2000 as a beta tester for the cable company. Only a few of us were on it at the time, then it was released to everyone later on. I hope my forum doesn't take forever to load on that.
Pretty much every site I go to takes a while until the browser caches the images etc
Otherwise the page itself is fine.
 

NecroWolf

Active Lad
Member
#8
Some of the anime sites I go to take forever and a day to load, even on this internet, then the page lags bad cause all the crap on it.
 

Kippykip

Get out of my kitchen you flying ass
God King
#9
NecroWolf said:
Some of the anime sites I go to take forever and a day to load, even on this internet, then the page lags bad cause all the crap on it.
Lol maybe they're hosted in Australia
 

NecroWolf

Active Lad
Member
#10
Nah, the put too much shit on them, ads etc. Speaking of Portals, I can't use either on my new forum as both of them are still too unstable to use. Sucks.
 

Kippykip

Get out of my kitchen you flying ass
God King
#11
NecroWolf said:
Nah, the put too much shit on them, ads etc. Speaking of Portals, I can't use either on my new forum as both of them are still too unstable to use. Sucks.
I didn't even know there were ads on it (AdBlock).
Sorry for not giving you any revenue buddy ^_^
 
Top